Monday

Idag har jag dragit ut 2 mjölktänder hos tandläkaren.. FICK HUR MYCKET BEDÖVNING SOM HELST. ;___; efter typ 4e sprutan började det göra riktigt ont.. :( ska dra ut en till sedan den 20e (tror jag det var). Det var halv 5 jag drog ut dom och har fortfarande en bedövad läpp..

På onsdag ska jag till frisören, tänker inte säga vad jag ska göra. :3

På fredag är det SKOLAVSLUTNING!... Tråkigaste avslutningen någonsin.. -.- vi ska sitta i en timme å kolla på när 9orna sjunger.. Vi brukar alltid sjunga. ;(
Onödigt att vara där, men man vill ju träffa klassen en sista gång innan lovet. ;)


Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blomma :)

2012-07-11 @ 21:45:45
URL: http://junifoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0